VELKOMMEN HOS DIN lokale RENGØRINGSPARTNER I Kalundborg Kommune
Skal vi være Din lokale rengøringspartner i Kalundborg?
Vi udfører både erhvervsrengøring og privatrengøring i hele Holbæk kommune.
Kort om Erhvervsrengøring: Vi udfører alt indenfor kontorrengøring inkl. evt. serviceassistent opgaver såsom mødeopdækning, klargøring af bespisning til møder, højtider, receptioner mv. Derudover laver vi håndværkerrengøring, lettere industri og lager, vinduespolering mv. (Læs mere om erhvervsrengøring her)
Kort om Privatrengøring: Vi kører vores privatrengøringer i faste intervaller som er hver uge, hver anden uge eller hver 4. uge. Vi bestræber os meget på at det er samme medarbejder, der kommer ude hos kunden hver gang, men vi kan selvfølgelig også blive ramt af sygdom, ferie eller at en medarbejder stopper. (Læs mere om privatrengøring her)
Har du brug for rengøring i Kalundborg, uanset om det er hjemme i privaten eller i en virksomhed, så står vores arrangeret medarbejdere klar til at hjælpe dig.
Vi i Rengøringspartner går meget op i uddannelse af fagets fremtidige medarbejdere ved at deltage i uddannelsen af Serviceassistenter. Derudover sender vi hvert år medarbejdere på relevant efteruddannelse, ligesom vi tilsigter at alle nye medarbejdere uden den fornødne erfaring bliver sendt på et 10 dags rengøringskursus.
Som kunde hos os fastsætter vi sammen med kunden det forventet antal timer, men du betaler altid kun for det faktiske forbrug – dette kan du læse mere om her.
Din Rengøringspartner i Kalundborg er en del af af Rengøringspartner, som har hovedkontor i Næstved.
Vi er et rengøringsfirma som er medlem af Danske Service og med en tiltrådt overenskomst med 3F.
Vi udfører skræddersyet rengørings- og serviceopgaver for både erhverv og private.
Vores lokale medarbejdere udfører dagligt rengøring i virksomheder samt hos private, og dette sikre en alsidig dag for vores medarbejdere ude i marken.
Vi går op i miljøet og tænker bæredygtighed ind i alle faser
Vi går op i miljøet og så meget at vi har gennemført et GCO forløb, fået udarbejdet et Grønt Regnskab og tænker bæredygtighed ind i alle faser af vores virksomhed.
Vi har både en Arbejdsmiljøgruppe med medarbejdervalgte medlemmer samt en gruppe som arbejder med vores bæredygtighed.
Vores administration foregår fra vores kontor i Næstved og alle vores kundebesøg foregå ude hos kunden uanset om det er erhvervsrengøring eller privatrengøring.
Alle kunder starter med en gennemgang
Det er meget vigtigt at vi kender vores kunders ønsker og behov. Derfor starter alle kundeoprettelser med et besøg ude hos kunden.
Ved dette besøg sætter vi os sammen med kunden og gennemgår alle rum, og ønsker for hvad der skal laves og evt. hvor tit.
Dette ender ud i en rengøringsplan, som ligger i vores system til medarbejderen, og evt. en afløser kan se.
Derudover kan man som kunde for sit kundelogin, og altid se planen samt de kommende planlagte besøg.
Du betaler KUN for det faktiske forbrug
Langt størstedelen af vores kunder afregnes ud fra det faktiske forbrug, og ikke et “forventet” forbrug.
Det betyder i praktisk, at du som privatkunde og en del af vores erhvervskunder, betaler fra den tid vores medarbejdere holder ved adressen, og trykker sig ind på vores app, til den tid hvor de er færdige igen og sidder i en færdigpakket bil.
Dvs. at selvom vi anslår at det vil tage f.eks. 3 timer pr. gang, så vil man kun få en faktura på 2 1/2 time hvis det er det reelle forbrug.
MEGET MERE END BARE RENGØRING
Hos Rengøringspartner har vi truffet et vigtigt valg.
Vi vil være en aktiv del af Verdens Vigtigste Plan: FN’s 17 Verdensmål.
Dermed erkender vi vores ansvar, og er med til at sætte en ny kurs mod en mere bæredygtig udvikling.
Vi arbejder lige nu målrettet med tre udvalgte Verdensmål:
- Sundhed og trivsel
- Anstændige jobs og økonomisk vækst
- Ansvarlig forbrug og produktion