Brug for rengøring på Fyn? – Vi vil gerne være Din rengøringspartner på hele Fyn.
Vi arbejder meget for at være nærværende overfor både kunder som medarbejdere, og har derfor valgt at åbne medarbejderkontor i Nyborg. Det er med udgangspunktet i dette kontor som ligger tæt på motorvejen, at vores medarbejdere har mulighed for at “fornye” bilen med rene klude og mopper og den kemi der skal bruges ude hos vores kunder for at kunne udfører opgaver / rengøring på Fyn.
Vores kontor er ikke bemandet, da den adm. del af virksomheden bliver løst af vores søsterselskab på Sjælland, men ønsker du et møde, så er dette selvfølgelig muligt, men som udgangspunkt holder vi alle møder hos kunden, da det er dem det drejer sig om.
Rengøringsparter Fyn
Lindholm Havnevej 29
5800 Nyborg
Telefon: 9363 4545
Mail: rpFyn@rengoeringspartner.dk
Vi er medlem af Danske Service, der sikrer gode løn- og arbejdsvilkår
Vi er et rengøringsfirma som er medlem af Danske Service og med en tiltrådt overenskomst med 3F.
Vi udfører skræddersyet rengørings- og serviceopgaver for både erhverv og private.
Vores lokale medarbejdere udfører dagligt rengøring i virksomheder samt hos private, og dette sikre en alsidig dag for vores medarbejdere ude i marken.
Vi går op i miljøet og tænker bæredygtighed ind i alle faser
Så meget at vi har gennemført et GCO forløb, og er et af få rengøringsfirmaer, der har fået udarbejdet et Grønt Regnskab.
Så vi tænker bæredygtighed ind i alle faser af vores virksomhed!
Vi har både en Arbejdsmiljøgruppe med medarbejdervalgte medlemmer, samt en gruppe som arbejder med vores bæredygtighed.
Vores administration foregår fra vores kontor i Næstved, og alle vores kundebesøg foregå ude hos kunden, uanset om det er erhvervsrengøring eller privatrengøring.
Alle kunder starter med en gennemgang
Det er meget vigtigt at vi kender vores kunders ønsker og behov. Derfor starter alle kundeoprettelser med et besøg ude hos kunden.
Ved dette besøg sætter vi os sammen med kunden og gennemgår alle rum, og ønsker for hvad der skal laves og evt. hvor tit.
Dette ender ud i en rengøringsplan, som ligger i vores system til medarbejderen, og evt. en afløser kan se.
Derudover kan man som kunde for sit kundelogin, og altid se planen samt de kommende planlagte besøg.
Du betaler KUN for det faktiske forbrug
Langt størstedelen af vores kunder afregnes ud fra det faktiske forbrug, og ikke et “forventet” forbrug.
Det betyder i praktisk, at du som privatkunde og en del af vores erhvervskunder, betaler fra den tid vores medarbejdere holder ved adressen, og trykker sig ind på vores app, til den tid hvor de er færdige igen og sidder i en færdigpakket bil.
Dvs. at selvom vi anslår at det vil tage f.eks. 3 timer pr. gang, så vil man kun få en faktura på 2 1/2 time hvis det er det reelle forbrug.
MEGET MERE END BARE RENGØRING
I HFS Group har vi truffet et vigtigt valg.
Vi vil være en aktiv del af Verdens Vigtigste Plan: FN’s 17 Verdensmål.
Dermed erkender vi vores ansvar, og er med til at sætte en ny kurs mod en mere bæredygtig udvikling.
Vi arbejder lige nu målrettet med tre udvalgte Verdensmål:
- Sundhed og trivsel
- Anstændige jobs og økonomisk vækst
- Ansvarlig forbrug og produktion