Velkommen hos Din Rengøringspartner på Falster / Guldborgsund kommune
Vi vil gerne være Din rengøringspartner på Falster
Vi udfører både erhvervsrengøring og privatrengøring i hele Holbæk kommune.
Kort om Erhvervsrengøring: Vi udfører alt indenfor kontorrengøring inkl. evt. serviceassistent opgaver såsom mødeopdækning, klargøring af bespisning til møder, højtider, receptioner mv. Derudover laver vi håndværkerrengøring, lettere industri og lager, vinduespolering mv. (Læs mere om erhvervsrengøring her)
Kort om Privatrengøring: Vi kører vores privatrengøringer i faste intervaller som er hver uge, hver anden uge eller hver 4. uge. Vi bestræber os meget på at det er samme medarbejder, der kommer ude hos kunden hver gang, men vi kan selvfølgelig også blive ramt af sygdom, ferie eller at en medarbejder stopper. (Læs mere om privatrengøring her)
Vores dygtige og arrangeret medarbejdere forsøger hver dag, at yde sit bedste for at du som kunde føler dig 120% tilfreds.
Er du kunde hos os betaler du kun for den tid vi er hos dig, fra vores medarbejdere logger sig ind til de går igen. Vi har sammen med dig som kunde sat en “ca. tid” men er der en dag hvor der ikke er så meget så betaler du mindre – omvendt har vi en dag hvor du har ønsket noget mere, så betaler du blot for den ekstra tid. Dette kan du læse meget mere om her
Vi er medlem af 3F, der sikrer gode løn- og arbejdsvilkår
Vi er et rengøringsfirma som er medlem af Danske Service og med en tiltrådt overenskomst med 3F.
Vi udfører skræddersyet rengørings- og serviceopgaver for både erhverv og private.
Vores lokale medarbejdere udfører dagligt rengøring i virksomheder samt hos private, og dette sikre en alsidig dag for vores medarbejdere ude i marken.
Vi går op i miljøet og tænker bæredygtighed ind i alle faser
Så meget at vi har gennemført et GCO forløb, og er et af få rengøringsfirmaer, der har fået udarbejdet et Grønt Regnskab.
Så vi tænker bæredygtighed ind i alle faser af vores virksomhed!
Vi har både en Arbejdsmiljøgruppe med medarbejdervalgte medlemmer, samt en gruppe som arbejder med vores bæredygtighed.
Vores administration foregår fra vores kontor i Næstved, og alle vores kundebesøg foregå ude hos kunden, uanset om det er erhvervsrengøring eller privatrengøring.
Alle kunder starter med en gennemgang
Det er meget vigtigt at vi kender vores kunders ønsker og behov. Derfor starter alle kundeoprettelser med et besøg ude hos kunden.
Ved dette besøg sætter vi os sammen med kunden og gennemgår alle rum, og ønsker for hvad der skal laves og evt. hvor tit.
Dette ender ud i en rengøringsplan, som ligger i vores system til medarbejderen, og evt. en afløser kan se.
Derudover kan man som kunde for sit kundelogin, og altid se planen samt de kommende planlagte besøg.
Du betaler KUN for det faktiske forbrug
Langt størstedelen af vores kunder afregnes ud fra det faktiske forbrug, og ikke et “forventet” forbrug.
Det betyder i praktisk, at du som privatkunde og en del af vores erhvervskunder, betaler fra den tid vores medarbejdere holder ved adressen, og trykker sig ind på vores app, til den tid hvor de er færdige igen og sidder i en færdigpakket bil.
Dvs. at selvom vi anslår at det vil tage f.eks. 3 timer pr. gang, så vil man kun få en faktura på 2 1/2 time hvis det er det reelle forbrug.
MEGET MERE END BARE RENGØRING
Hos Rengøringspartner har vi truffet et vigtigt valg.
Vi vil være en aktiv del af Verdens Vigtigste Plan: FN’s 17 Verdensmål.
Dermed erkender vi vores ansvar, og er med til at sætte en ny kurs mod en mere bæredygtig udvikling.
Vi arbejder lige nu målrettet med tre udvalgte Verdensmål:
- Sundhed og trivsel
- Anstændige jobs og økonomisk vækst
- Ansvarlig forbrug og produktion